W urządzeniach nie możemy zakupić niektórych rodzajów biletów - dotyczy to w większości przypadków biletów pozamiejskich, ale występują także usterki z nocnymi.
Problem wygląda następująco - po zaznaczeniu biletu, który chcemy kupić na ekranie biletomatu, po przejściu do koszyka wyświetla się inny bilet niż zamówiony, bądź na liście nie ma żadnego. Apelujemy więc do pasażerów, aby przy zakupie sprawdzali zamówienie przed dokonaniem płatności.
Problemy występują także podczas próby zakupu biletu na kartę "Opolka". Najczęściej bilet nie zostaje zapisany na karcie.
Problem dotyczy większości biletomatów stacjonarnych w Opolu. Usterkę stwierdziliśmy także przy próbie zakupu biletu w autobusie o numerze taborowym 483.
- Obecnie bilety pozamiejskie dostępne są wyłącznie w kioskach na terenie miasta i w kasach biletowych MZK.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz