poniedziałek, 14 października 2019

Nowa linia w Opolu? Staramy się o nowe połączenie!

Całkiem niedawno pojawił się w naszej redakcji pomysł utworzenia nowej linii autobusowej. Chcielibyśmy starać się o nowe połączenie, m. in z uwagi na trudny dojazd osób starszych do działek przy ul. Działkowej, oraz centrum miasta.
Naszą propozycją jest, żeby linia miała numer 27 lub 35.

Trasa powinna mieć 9,1 km długości i przebiegać ulicami:

  1. Luboszycka
  2. Chabrów
  3. Leopolda Okulickiego
  4. Kazimierza Sosnkowskiego
  5. Macieja Rataja
  6. Bohaterów Monte Cassino
  7. Katowicka
  8. Ozimska
  9. Ks. Hugona Kołłątaja
  10. 1 Maja
  11. Piastowska
  12. Pl. Józefa Piłsudskiego
  13. Spychalskiego
  14. Niemodlińska
  15. Dambonia

Lista przystanków:

Kierunek I:
  1. Działkowa
  2. Luboszycka
  3. Chabrów - Szkoła
  4. Okulickiego
  5. Sosnkowskiego
  6. Rataja - Szpital
  7. Katowicka - Szpital
  8. Ozimska - Dubois
  9. Kołłątaja - Dubois - Dworzec Główny
  10. 1-Maja - Dworzec Główny
  11. Piastowska - Korfantego
  12. Piastowska
  13. Spychalskiego
  14. Niemodlińska - Koszyka
  15. Niemodlińska - Szkoła
  16. Niemodlińska (odcinek końcowy przed pętlą Dambonia) 
  17. Dambonia - Pętla

Kierunek II:
  1. Dambonia - Pętla
  2. Niemodlińska
  3. Niemodlińska - Szkoła
  4. Niemodlińska - Koszyka
  5. Spychalskiego
  6. Piastowska
  7. Piastowska - Korfantego
  8. 1-Maja - Dworzec Główny
  9. Kołłątaja - Dubois
  10. Ozimska - Dubois
  11. Ozimska - Katowicka
  12. Bohaterów Monte Cassino
  13. Rataja - Szpital
  14. Sosnkowskiego
  15. Okulickiego
  16. Chabrów - Szkoła
  17. Luboszycka
  18. Działkowa
Kolorem żółtym zaznaczono propozycje utworzenia nowych przystanków

Zapytania do Urzędu Miasta pojawiają się także pod postacią pytań w opisie MZK w wyszukiwarce Google.
Od lat starsi mieszkańcy ubiegają się o utworzenie trasy łączącej ogródki działkowe. Trasa częściowo pokrywa się z linią nr. 17, częściowo z 25, a także przez pewien odcinek jedzie nową, własną trasą. 

Takie połączenie byłoby jak najbardziej sensowne. Niemal zawsze frekwencja powinna być w okolicach 40 - 60% (na jeden autobus o pojemności 85 miejsc siedzących).

Starsze osoby byłyby bardzo wdzięczne władzom miasta, gdyby rozważyły utworzenie takiej linii.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz